„To, co mě nejvíc vystihuje, jsou lidé, technologie a byznys,“ říká Marv Shamma, podnikatel v technologiích, který založil Future Ready School

Hostem dnešní CZECHárny byl Marv Shamma – podnikatel v technologických oborech, který se postupně propracoval až k rozhodnutí založit základní školu. Jak jeho životní postoje ovlivnila dětská zkušenost s válečným konfliktem, jak vnímá český vzdělávací systém a v čem se od něj liší jeho koncept Future Ready School?



„Obchodní design začne s porozuměním zákazníkovi a jeho problémům,“ říká Nik Page, expert na User Experience a Product Design

Do dnešní CZECHárny přijal pozvání Nik Page: rodilý Čech, který legálně emigroval do Spojených Států a před dvaceti lety se vrátil jako expert na v Čechách tehdy málo známé koncepty User Experience a Product Design. Co považuje za základní předpoklad úspěšné spolupráce s klientem a jaký vliv podle něj budou technologie na chování člověka mít?


„Podporujeme volnost lidí, což jim dává obrovskou flexibilitu,“ říká Jakub Kadlubiec, Head of Engineering v Pipedrive

Do dnešního dílu CZECHárny přijal pozvání Jakub Kadlubiec, Head of Engineering v Pipedrive, poskytovateli CRM řešení navrženého prodejci pro prodejce. Jak se vyrovnával s přerodem z vývojáře do leadera, jaká je vize Pipedrive a co považuje za svůj největší profesní neúspěch?


Na sdílení energií mohou vydělat obce i jednotlivci. Brání nám pouze legislativa, říká Jagoš

O principech, výzvách i potenciálu komunitní energetiky jsme mluvili s odborníkem Tomášem Jagošem z Hnutí Duha.


„Vstoupili jsme do světa velkého rozvoje business intelligence,“ říká Filip Doušek

Datový analytik, spisovatel a filozof Filip Doušek přijal pozvání do dalšího dílu CZECHárny, aby se s námi podělil o svůj pohled na současný svět, ve kterém žijeme. Co je jeho životním tématem, jeho vášní a v čem vidí zásadní impulzy pro společenskou změnu v následujících letech?


Jakub Stupka učí podnikatele, jak správně na chytrý, fungující a navíc zelený E-mail marketing

Spoluzakladatel a COO marketingové platformy Ecomail.cz je zároveň propagátorem eco-friendly životního stylu, chytrých řešení nejen v životě, ale také v podnikání. Prostřednictvím své platformy už osm let učí podnikatele, jak správně na chytrý a fungující e-mail marketing. Jak vidí budoucnost e-mailové komunikace, a jakým směrem bude Ecomail v budoucnu kráčet?


Co je to vůbec omnichannel, a potřebujeme ho vůbec?

Pojem omnichannel je poměrně nový a málo zaběhnutý i pro e-commerce markeťáky. Tento výraz se hojně rozšířil především v posledních letech, kdy se stává stále častější součástí odborných publikací i přednášek.


Kdy začneme na českých chodnících potkávat autonomní robůtky? Zeptali jsme se Jana Sedláčka

V sedmnáctém díle CZECHárny jsme přivítali spoluzakladatele startupu Vanilla Robotics, vizionáře a nadšeného propagátora autonomie Jana Sedláčka. Jak se český startup dokázal prosadit na poli autonomních robotů během pouhého roku své existence? Co je teď v oboru jeho největší výzvou a kdy se Na Příkopech budeme kromě Segwayů a Rekol vyhýbat ještě autonomním robotům?


„Myslím, že čím dál tím víc všechno směřuje k outsourcingu a abstrakci,“ říká Petr Svoboda v nové Czechárně.

Zakladatel a CEO Stratoxu a CodeNOW Petr Svoboda si se mnou v dnešním dílu CZECHárny zavzpomínal na své podnikatelské začátky, zhodnotil, jak ovlivnily jeho přístup k byznysu dnes, a nastínil, kterým směrem chce své aktivity zaměřit v budoucnosti. Co oslovuje americké klienty, je demokracie smysluplný koncept a jakou cenu zaplatíme, pokud si nedáme pozor na manipulaci?



Strana 4 z 6