Larry Page osobně investoval do dvou společností na létající automobily - Zee.Aero a Kitty Hawk. Jen do samotné Zee.Aero založené v roce 2010 investoval již více než 100 milionů dolarů. Asi tucet společností po celém světě pracuje na nejrůznějších létajících prototypech - od začínajících jako jsou Zee.Aero a Kitty Hawk až po velké společnosti, jako je například Airbus. Stejně jako Jeff Bezos nebo Elon Musk, i Larry Page využívá své prostředky k tomu, aby pomohl vybudovat budoucnost svých dětských snů. Vzhledem k technologickému pokroku v autonomních navigačních systémech a výrobě baterií (z velké části vytvořených společností Tesla a dalšími globálními automobilkami) bude v příštích 5 až 10 let velmi zajímavé sledovat trendy v rozvoji létajících vozů. Bude třeba rozlousknout řadu technologických a regulačních překážek, ale je docela možné, že nakonec budeme svědky "Uberizace" letecké dopravy - jednoduše si zavoláme pro letadlo, když ho budeme potřebovat.
Originální článekWarning: Invalid argument supplied for foreach() in /www/doc/www.6dhub.cz/www/templates/6dhub/html/com_k2/default/item.php on line 37
Související
Výrobce iPhonů Foxconn investuje do firmy Lordstown Motors, vyvíjející elektrická nákladní auta
Technologický gigant Foxconn utrácí 170 milionů dolarů za akcie doposud ztrátového start-upu Lordstown Motors. Velká finanční injekce přichází v době, kdy společnost Lordstown Motors usiluje o navýšení výroby svého debutového modelu Endurance. Lordstown nedávno začal vyrábět vozidlo v bývalé...
Stále více technologických firem nabízí svým zaměstnankyním pomoc při potratech
A protože tento společenský moment často vybízí firmy k tomu, aby se pouštěly do těchto typů politických otázek, stále více velkých zaměstnavatelů zaujímá stanovisko nebo se k šokujícímu rozhodnutí vyjadřuje. Které technologické společnosti podporují právo zaměstnanců na volbu? Stále více...
Do roku 2050 bude mít většina domácností humanoidního robota, říká Musk
Musk se s tazatelem shoduje, že přibližně do roku 2050 bude mít většina domácností svého robota, ačkoli hlavním kamenem úrazu zůstává zdokonalování umělé inteligence (AI). V obsáhlém rozhovoru se generální ředitel společnosti Tesla dotýká i své práce ve společnostech SpaceX, Neuralink a The Boring...