Zoom sází na budoucnost hybridní práce (kombinace kanceláře a homeoffice) a doufá, že se udrží na metě 300 milionů účastníků denně. Odborníci tvrdí, že má také zájem konkurovat soupeřům, jako jsou Microsoft Teams. Zoom má obchod s 1500 aplikacemi, ale je třeba je stáhnout a přidat do schůzky. Hned při spuštění Zoomu bude k dispozici 50 aplikací, včetně aplikace pro plánování schůzek Asana a Dot Collector, která umožňuje zpětnou vazbu a hlasování v reálném čase.
V rozhovoru pro BBC produktový manažer Ross Mayfield osvětlil, jak vidí aplikace v Zoomu: „Zásadní je používání aplikací pro věci, jako je psaní poznámek, tabulky, protokolování akcí a správa úkolů, abyste dosáhli vyšší produktivity.“ Ve chvílích odpočinku od práce jsou zásadní hry, třeba karetní, deskové nebo klasické videohry. Je to jako hraní s přáteli či rodinou online, jen během firemní videokonference.
Vývojáři her vytvářejí hry speciálně pro teambuilding a pro udržení této sociální konektivity v měnícím se světě. Zatím není jasné, kolik lidí bude i nadále využívat Zoom a podobné videokonferenční služby, protože svět se po koronavirové krizi uklidňuje a pracovní aktivity se opět přesunují do kanceláří.
Společnost, která v průběhu pandemie zaznamenala exponenciální růst, nedávno oznámila akvizici společnosti Five9, operátora call centra založeného na cloudu, za 14,7 miliardy dolarů. Uvedla, že v letošním roce očekává nárůst tržeb o více než 40 % a dosáhne tak na více než 3,7 miliardy dolarů.
Výkonný ředitel společnosti Zoom Eric Yuan již dříve řekl, že je přesvědčen, že postpandemický svět bude i nadále přijímat hybridní model práce. Ross Mayfield souhlasí a věří, že svět, do kterého se vracíme, je hybridní pracoviště, ve kterém musíme zůstat vzdáleně spojeni s kolegy. Ben Wood, analytik CCS Insight, řekl, že bitva videokonferenčních platforem se pro Zoom zintenzivňuje, protože Microsoft Teams také pokračuje ve vylepšování svých služeb a roste. Přidání her Wood považuje za chytrý krok, který Zoomu dává náskok před konkurencí.